Ζωή και φόλα

Θα πάω κολέγιο
όχι μακρυά απ΄το πατρικό
να΄ρχομαι τα σαββατοκύριακα
θα γίνω καθηγητής
θα γυρίσω να διδάξω στο τοπικό σχολείο

Στα 30 θα παντρευτώ την Μαρίκα
που 'ναι καλό κορίτσι και θέλει να με πάρει
τις Κυριακές θα καλούμε και την άλλη Μαρίκα
την παιδική της φίλη
για μπάρμπεκιου, μετά την εκκλησία
θα κάνουμε δυό παιδιά
θα πάρουμε αυτοκίνητο
χωρίς τις εκδρομές

Στα 40 δεν θα αντέχω τις φωνές
θα αρχίσω το ποτό
θα κανονίζω κάποιες νύχτες να βρίσκω και καμιά φιλενάδα

Στα 50 θα πάθω το πρώτο μου έμφραγμα
τα παιδιά στην εφηβεία θα μου κάψουνε
κι από΄να αμάξι
θα συνεχίσω το ποτό
το μπάρμπεκιου τις Κυριακές
η γυναίκα μου θα συναντά τον πάτερ μόνη
τα παιδιά θα αποδράσουν για άλλες πόλεις
Η Μαρίκα θα μου ζητήσει διαζύγιο
θα με πιάσουν να οδηγώ μεθυσμένος
θα χάσω τη δουλειά μου
θα βαριέμαι πια να λέω καλημέρα
θα πιάσω ένα δώμα πάνω απ΄την pub
θα καθαρίζω το πρωί
για τζάμπα ποτά το βράδυ
θα γίνω η χαρακτηριστική φιγούρα ξεπεσμένου
που συναντά στην άκρη της μπάρας
κάθε ταξιδιώτης
ίσως σκεφτώ να κρεμαστώ
απ΄το ανεμιστήρα του ταβανιού
δεν θα προλάβω

Στα 60 μου θα πάθω και δεύτερο έμφραγμα
θα με βρούνε μετά από μέρες
απ΄την μυρωδιά
Ο τάφος μου θα΄ναι καθαρός

για να μην μας πιάνει στο στόμα του ο κόσμος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: